poniedziałek, 5 lutego 2018

Ni stąd ni zowąd...

... wydziergałam sobie sweter w kolorze szarym.



Włóczka, z której go zrobiłam leżała już dość długo w pudle, a dostałam ją od firmy Bafpol na testy. W ramach testowania zrobiłam z niej buciki dziecięce, a potem długo, długo nic...

Sweter miał być zwykły i ciepły, w dwóch odcieniach szarości i na zapinanie.


Kardigan dziergałam od góry, bezszwowo, od razu z plisą. Gdy doszłam do miejsca pod biustem, to długo nie mogłam się zdecydować jak dalej poprowadzić kolorystykę - czy wstawić pas melanżu, czy też od razu zmienić kolor na ciemny szary. Jak widać, zdecydowałam się na melanż i nie wiem w 100% czy to był dobry pomysł, bo może bez niego byłoby lepiej... Tego jednak już się nie dowiemy, bo przecież nie będę pruć całkiem fajnego swetra :)




Zwyklak wczoraj był testowany, jest cieplutki i przyjemny w noszeniu.


Włóczka ALPACA ROYAL Alize - dziergana podwójną nitką
(kol. 21 i 182 - w sumie ok. 500 g),
druty 5,5 mm




29 komentarzy:

  1. Jest śliczny,pruć-chyba żartujesz taki wspaniały .
    Ten pas melanżowy wygląda bardzo fajnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja wcale nie zamierzam pruć. Już w trakcie pracy wiedziałam, że niezależnie od efektu prucia nie będzie :)

      Usuń
  2. Świetny. Ten "zwyklak" jak to określiłaś wcale nie jest taki zwykły. Super podkreślona talia. Proste w konstrukcji lubię najbardziej. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nich Cię Ręka Boska Broni! Żadnego prucia!
    Toż to zwyczajny ideał wyszedł!
    Piękny! Szary! Prosty! Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Prucia przecież nie miało być i nie będzie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Mało robię na drutach, bo mam kompleksy. Nigdy niedoścignę takiej mistrzyni, jak ty! Taki prosty zwyklak mówisz, a to czyste piękno w swej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zalecam pozbycie się kompleksów oraz dzierganie w swoim tempie. Powodzenia!

      Usuń
  5. Sweter jest przepiękny! Uwielbiam melanże, więc nic bym w nim nie zmieniała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ten melanż dodaje uroku i przyciąga uwagę do sweterka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło, gdy wstawiałam ten melanż :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękny i ten melanż wspaniale talię podkreśla - w żadnym wypadku bym go nie poprawiała!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ten melanż wspaniale łączy dwa różne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten "zwyklak" to super sweterek jest, no i ta talia... ale jak się ma figurkę modelki to trzeba to podkreślać. A na moim monitorze to ten szary bardziej brązowy przypomina, ale melanż w środku to świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie melanżowe przejście jest potrzebne:) Wyszedł bardzo ładny żakiecik:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiałam się, że bez melanżu przejście kolorów będzie zbyt gwałtowne. A żakiecik musi być zawsze :) pozdrawiam.

      Usuń
  11. Bardzo uroczy sweterek, klasyczny, ale nie do końca :)D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, piękny! Bardzo mi się podoba, melanż też, bo ładnie podkreśla talię. A tak poza tym, to pięknie dopasowany. Wykonanie rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rach-ciach i oto jest sweterek! I to jeszcze jaki!
    W 100 procentach podzielam opinie wszystkich komentujących.
    Jest Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie takie znowu rach-ciach... trochę to jednak zajęło czasu :) Ale cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  15. Niby taki zwykły,a zarazem niezwykły cudny sweterek ,melanż oczywiscie dodaje uroku.Czy ta alpaka nie gryzie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Włóczka jest miękka, ale oczywiście ma alpakowy włosek, który może delikatną skórę lekko kąsać, jednak podczas noszenia swetra na czymś (np. na innej bluzce) nie czuć tego. Pozdrawiam.

      Usuń