sobota, 24 lutego 2018

Dwustronne warkocze...

... po raz kolejny umieściłam w komplecie zimowym. Tym razem zrobiłam go dla siebie z jednej z moich ulubionych włóczek. Mowa tu o Aztece, która jest mieszanką wełny z akrylem w przepięknych, soczystych kolorach.



Zastosowany w kominie ścieg był już wielokrotnie przeze mnie stosowany. Lubię go, ponieważ świetnie wygląda na obydwu stronach, a dodatkowo pogrubia dzianinę, przez co staje się ona cieplejsza.





Czapka jest jednostronna, więc warkocze w niej są normalne. Od pozostałych wyróżnia ją dłuższy ściągacz, który może być podwijany, co w mrozy bardzo mi odpowiada.




Całość waży ok. 180 g. Komin ma wymiary 120 - 140 cm x 25 cm, czapka ma 48 - 56 cm w obwodzie i jest długa na 28 cm.

Włóczka AZTECA Katia (kol. 7845 - 2 motki),
druty 5,5 mm oraz 4 mm (ściągacz w czapce)



12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik :)
    Muszę kiedyś wypróbować te dwustronne warkocze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam włóczki, ale kolory bardzo mi się podobają.
    Świetny komplet:))
    A o warkoczach dwustronnych nic nie wiem;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, żeby zrobić jakiś instruktaż tych warkoczy, ale w sumie da się je "wygooglać" :)

      Usuń
  3. Świetny komplet. Jeszcze takich podwójnych warkoczy nie widziałam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Te warkocze pojawiły się w sieci parę lat temu, a potem znikły. Sposób wykonania na pewno jeszcze jest gdzieś dostępny, tylko trzeba poszperać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. super komplecik i fajne połączenie kolorów, to mi przypomniało, że ja tez jakąś czapkę muszę....lecę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplecik :) Podwójne warkocze czas wypróbować ;)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest fantastyczny! Cieplutki komplecik przyda się akurat na śnieg i mrozy.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor błagalnie łypał na mnie z pudła już długo. W końcu mu uległam :) pozdrawiam :)

      Usuń