niedziela, 19 września 2021

Poncho jesienne...

 ... powstało dla tej samej miłej pani, która miesiąc temu otrzymała chabrowe, letnie poncho

Tym razem zastosowałam włóczkę od owej pani. Włóczka ta prawdopodobnie była kupiona w dawnych czasach i ma pochodzenie niemieckie, co wywnioskować można z napisów na banderolce. Nie do rozszyfrowania natomiast był skład tej przędzy, ale jej "szorstkawość" zasugerowała mi, że to jest wełna. Przypuszczenie to potwierdziło się w trakcie blokowania, kiedy po wyschnięciu i odpięciu wszystkich szpilek poncho utrzymało kształt i po kilkunastu godzinach nadal go trzyma. W dodatku jest bardzo ciepłe.



Dziergałam według wzoru: Breath of Summer - klik. Zużyłam 235 g włóczki.

Poncho ma wymiary:
Obwód dekoltu - 62 cm
Obwód dolnej krawędzi - ok. 260 cm
Długość na udawanym szwie - 80 cm
Długość mierzona prostopadle do krawędzi - 55 cm



Włóczka: wełna nieznanego pochodzenia,
druty 4 mm



10 komentarzy:

  1. Świetny kolor ma ta "odleżana" włóczka i idealnie zgrywa się z Twoimi butami. Jesień powoli wskakuje na druty i wkracza na blogi.
    Ponowne zamówienie tego samego projektu jest najlepszą recenzją wystawioną przez tę miłą panią;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesień nieuchronnie przyszła. Dziś pierwszy raz założyłam ciepłą kurtkę i komin :)

      Usuń
  2. Jak ładnie wygląda na człowieku. Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje poncha, a rude bardzo by mi pasowało do garderoby :) Kolor jak najbardziej jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, duże, jesienne, Tobie w nim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się ogląda kolejne wcielenia Twojego autorskiego projektu. Ciepła wełenka w samą porę!
    Pozdrawiam ze spadającym liściem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci ładnie w tym kolorze, a i buty dobrałaś... Hmm, chyba dla siebie też powinnaś takie poncho zrobić ;0)
    Ślicznie :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ja nie przepadam za tym kolorem. Może w jakiejś mniejszej ilości, jako dodatek :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń