czwartek, 26 sierpnia 2021

Na koniec lata...

 ... chciałabym pokazać Wam poncho, które wydziergałam dla pewnej bardzo miłej pani. 

Poncho miało mieć kolor chabrowy i akurat miałam w domowych zapasach 3 motki włóczki Cotton Soft Yarn Art w takim kolorze. Włóczka ta jest mieszanką bawełny z akrylem, a że jest cienka (100 g / 600 m), to przerabiałam ją w dwie nitki. Zużyłam w sumie 240 g przędzy.

Poncho ma wymiary:
Obwód dekoltu - ok. 58 cm
Obwód dolnej krawędzi - 240 cm
Długość na udawanym szwie - 80 cm
Długość mierzona prostopadle do krawędzi - 55 cm

Opis wykonania takiego poncho znajduje się TUTAJ - klik.




Włóczka COTTON SOFT Yarn Art (przerabiania podwójnie),
druty 4 mm

7 komentarzy:

  1. Pewna bardzo miła i odważna pani będzie zachwycona tym poncho :0) kolor mocny, wzór piękny :0) w sam raz na koniec lata :0)
    Pozdrawiam cieplutko Reniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz Moniu, że trzeba dużej odwagi, by to założyć? :)
      Jak na jakąś jasną bluzkę i do spodni, to chyba nie... :)

      Usuń
    2. Tak myślę ;0) kolor bardzo mi się podoba, ale nigdy nie odważyłam się ubrać w chabrowy - taka moja fanaberia ;0) oj tam, każdy ma jakieś kuku ;0)))
      Samo poncho jest piękne Reniu i bardzo, bardzo mi się podoba :0)))

      Usuń
  2. Reniu - jesteś mistrzynią w szybkiej produkcji i oryginalnych wzorach. Świetne to ponczo! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe poncho! Zrobione fajnym wzorkiem. Kolor też mi się podoba chociaż lepiej mi w innych tonacjach. Skoro pani zamówiła chaberek więc na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń