piątek, 23 października 2015

Powietrzem dziergany...

... szyjogrzej powstał z włóczki Alta Moda Color od firmy Lana Grossa. Mieszanka wełny z poliamidem uprzędziona została w taki sposób, że nić wygląda jak sznureczek wykonany na laleczce dziewiarskiej. Dzięki temu włóczka sprawia wrażenie napowietrzonej i lekkiej.

Początkowo chciałam z niej zrobić ponczo, ale miałam zbyt mało motków, postanowiłam więc zrobić otulacz, podobny do TEGO. Nie robiłam próbki, więc po zrobieniu kilku okrążeń właściwie nie zdziwiłam się, że mój otulacz wygląda raczej jak szyjogrzej. Zrobiłam go do końca, ale nie odcinałam włóczki i nie chowałam nitek, bo myślałam, że go jednak spruję. Przeleżał tak sobie ponad miesiąc, aż wyciągnęłam go teraz z potrzeby posiadania jakiegoś niezbyt obszernego golfu jako dodatku do poncza.




Szyjogrzej nie ma szwu i można go nosić na dowolnej stronie.




Opis wykonania szyjogrzeja jest dostępny TUTAJ (na str. 15).


Włóczka ALTA MODA COLOR Lana Grossa,
druty 8 mm



1 komentarz:

  1. Fajny szyjogrzej:) Kolory włóczki pięknie się układają. Dobrze,że nie sprułaś:) Pozdrawiam serdecznie:) Renata

    OdpowiedzUsuń