środa, 21 października 2015

Otulacz i czapka z kominem...

... w Robótkach dla każdego są wynikiem współpracy z firmą Bafpol, importerem włóczek.


Na łamach gazetki znalazły się moje dwa opisy wykonania dziergawek jesienno - zimowych.






Gazetka jest rozprowadzana w wybranych pasmanteriach, ale można ją zobaczyć również w wersji elektronicznej TUTAJ. Na stronie Centrum Włóczek można także obejrzeć poprzednie numery czasopisma.

Wraz z wydrukowaną gazetką otrzymałam od firmy Bafpol wybrane przeze mnie włóczki Alize do testów. Będzie się działo... :-)


12 komentarzy:

  1. Serdecznie Ci gratuluję Renatko. zarówno komin jak i komplecik swietne:-) Sporo pracy przed Tobą- przerobić te wszystkie niteczki:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście pracy będzie sporo. Ale ja lubię mieć zajęte ręce :)

      Usuń
  2. Gratuluję i podziwiam. Dziergam od wielu lat ale nie tak, by opisać to i by moje udziergi miały służyć komuś za wzór. Serdecznie pozdrawiam i życzę zapału do robótek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przyznam, że tworzę opisy tylko do mało skomplikowanych rzeczy. I zwykle to są jakieś akcesoria. Również pozdrawiam i życzę zapału do robótek, bo to się każdej dziewiarce przyda :)

      Usuń
  3. Renatko gratulacje.Moteczki w pudełku cudnie wygladaja.Fajne Twoje projekty.Ja tylko testuję dla Bafpola i jestem zadowolona.gdyz poznałam inne włóczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu, podczytuję czasem Twoje wpisy. To w sumie jest fajne, że różne osoby mogą testować włóczki konkretnej firmy. I też jestem zadowolona, że poznałam nowości. Bardzo polubiłam Holly i Freesię.

      Usuń
  4. Gratulacje! Niech się dobrze dzierga!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Renatko!
    Bardzo się cieszę z Twojego sukcesu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń