sobota, 3 października 2015

Clivia w Knitsy...

... jest już dostępna. Kiedy w sierpniu z pewną dozą nieśmiałości i niepewności udostępniłam na ravelry swój pierwszy opis chusty, to nawet nie spodziewałam się tak dużej ilości polubień i ogólnego zainteresowania projektem. Jeszcze większym zaskoczeniem był dla mnie e:mail od Lauren, edytorki Knitsy Magazine, z propozycją zamieszczenia projektu na łamach pisma. Zgodziłam się i teraz mogę już uroczyście ogłosić, że od wczoraj opis jest dostępny (w języku angielskim) na stronie mycraftacademy.com w 25 numerze Knitsy, tuż obok innych projektów, a bezpośrednio można przejść do niego TĘDY.

Wyświetlanie 2015-09-29 10.46.24.png

9 komentarzy:

  1. Gratulacje Reniu! Bardzo się cieszę z Twojego sukcesu :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Renatko cieszę się Twoim sukcesem-gratulacje.Chusta świetna.Pozdrawiam serdecznie.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mała siostrzyczka :) Jestem z Ciebie dumna. Kocham Cie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu.Gratuluję.Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego serca gratuluję. Podziwiam wszystkich, którzy swoje pomysły potrafia przelać na papier. Cliwia przepiękna. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń