wtorek, 19 maja 2015

Dream Destination...

... jest kolejną odtwórczą chustą, wykonaną według opisu Dropsa.






W projekcie wykorzystałam włóczkę Kid - Silk i Babyalpakę Silk, bo akurat obie miałam w zapasach w tym samym kolorze. Dziergałam na drutach z niezbyt długą żyłką (inne żyłki utkwiły w innych pozaczynanych robotkach), wiec nie mogłam w pełni zobaczyć co z tego wychodzi. Jedyne co było jasne to to, że kłębek dzianiny jest mięciutki, przyjemny w dotyku i puszysty. Po zakończeniu oczek chusta zaprezentowała się w pełni okazałości, a ostateczną wielkość uzyskała po blokowaniu.






Model chusty jest wdzięczny w robocie, bo podczas dziergania nie trzeba nawet zbytnio patrzeć na to co się robi - lecą same prawe. Jedyne co się zmienia to włóczka, raz występuje pojedynczo, a raz podwójnie. Dzięki temu uzyskuje się ciekawy efekt pasków o różnej fakturze.




Pasiastą mgiełkę można nosić w różnych postaciach.












Włóczka KID - SILK Drops oraz BABYALPACA SILK Drops,
druty 5 mm



5 komentarzy:

  1. Piękna, aż się chce nią owinąć ;) Musi być wyjątkowo mięciutka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu - ta jest po prostu cudna! Pięknie dobrałaś kolor i zrobiłaś taką mgiełkę! Cudna!!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego koloru szukam :) Czy zdradzisz jakich kolorów użyłaś w chuście? Z góry dziękuję. Piękne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wydziergania tej chusty użyłam kolorów: BabyAlpaka Silk 6235 i Kid - Silk 08

      Usuń