środa, 11 czerwca 2014

Skrzydła III...

...wydziergałam z mieszanki moheru z jedwabiem. Planowałam zrobić tę chustę już dawno, ale czekałam na odpowiedni moment. Przeznaczyłam na nią dwa motki Kid - Silka Dropsa. Jeden był jednokolorowy, a drugi cieniowany. Pomyślałam, że ten cieniowany fajnie podkreśli zygzakowy ażur. Oba są w kolorze petrolowym, którego zdjęcia niestety nie oddają...







W sumie opierałam się na schemacie, ale nabrałam mniejszą ilość oczek, użyłam większych drutów i przerobiłam dużo mniej rzędów. Gabarytowo chusta jest podobna do poprzedniczek (np. TU). Strukturalnie to cieplutka mgiełka.






Do zrobienia szala wykorzystałam 2 motki włóczki, ale nie zużyłam ich w całości. Skrzydła III ważą zaledwie 30 g.

Włóczka KID - SILK Drops (kolory 24 i 25),
druty 5 mm




3 komentarze: