środa, 21 listopada 2018

Długo...

... a nawet bardzo długo powstawał ten sweterek, w tak zwanym "międzyczasie" z inspiracji modelem z TEGO bloga, i według wskazówek Autorki.

Moja wersja jest mniejsza, bardziej dopasowana, dziergana trochę na oko.


Fason tworzy się poprzez odpowiednie zszycie prostokąta, a następnie dorobienie rękawów i golfa. Takie piórkowe włóczki są idealne do tego typu dziergawek. Tu przylega, tam odstaje, a całość puszyście otula sylwetkę.



Włóczka BRUSHED ALPACA SILK Drops (kol. 11),
druty 4,5 mm

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i inspirujący sweterek. Tylko mam trochę żalu do tej włóczki. miałam sweter w tym kolorze i włóczka mnie rozczarowała. Bardzo szybko powstają kłaczkowate kulki, i przeciera się do dziur. Może Twój będzie służył Ci dłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. Może dlatego też cena tej włóczki nie jest aż tak duża. Mam już jeden sweter z tej włóczki w kolorze czerwonym i potwierdzam, że szybko dostał kulki. Usunęłam je raz i póki co nie trzeba powtarzać zabiegu, ale noszę go rzadko, więc może dlatego... Będzie jak będzie. Kupiłam 4 motki w zielonym kolorze rok temu i w końcu trzeba było coś z nich zrobić. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ładny sweterek. A teraz pokaż go na Sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweter i bardzo ciekawa konstrukcja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość oryginalny ten fason sweterka. Jeszcze takiego nie widziałam. Ciekawa jestem czy będzie wygodny w noszeniu. Kolor bardzo mi się podoba.
    Też mam tą włóczkę ale leży i czeka na pomysł i swoje 5min:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś założyłam go pierwszy raz i donoszę, że nosi się bardzo dobrze. Aż mam ochotę zrobić kolejny z innej, leżącej od roku włóczki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ciekawa asymetria :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asymetria zawsze przykuwa moją uwagę. Nawet fajnie się to nosi. Pozdrawiam :)

      Usuń