sobota, 29 sierpnia 2015

Tuba...

... komin na wkładanie, długi na 60 cm, cieplutki aż miło i w soczystym mozaikowym kolorze zwiastuje nadejście sezonu jesienno - zimowego. I choć w powietrzu nadal odczuwa się klimat lata, to w sklepach zaczynają się pojawiać poncza i swetry. Bardzo lubię lato i żal mi, że się kończy, ale za to nadchodzi ekscytujący czas tworzenia większej ilości Dziergawek.



Komin - tubę wykonałam dokładnie tak samo jak TEN otulacz. Dzianina była dziergana na okrągło, dzięki czemu zyskała cechy dwustronności. W dodatku rozszerzenie w dolnej części umożliwia naciągnięcie tuby na ramiona, co jest fajnym rozwiązaniem dla takich zmarzluchów jak ja.



I zdjęcie spontaniczne w stylu: samowyzwalacz 10 s, dobiec, odstawić manekin, założyć komin i nie zwracać uwagi na sąsiadów :) Przy okazji wspomnę, że białe tło to nowa elewacja domu sąsiada, który nawet nie wie, że remontem spełnił moje ciche marzenie o "studiu" w naturalnych warunkach.

Włóczka SUPERLANA MAXI MOSAIC Alize,
Druty 8 mm




5 komentarzy:

  1. "ekscytujący czas tworzenia większej ilości Dziergawek." Reniu, moim zdaniem to nie jest możliwe, w normalnych warunkach ;)
    Dziergasz w nadprzestrzeni? Bo to, że z prędkością światła, to widzę ;)))
    Komin fantastyczny :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nakupiłam przez ostatnie lata tyle włóczek, że muszę szybko dziergać, by zrobić miejsce na nowe ;-)

      Usuń
  2. Śliczny komin! Ja też pracuję nad wykorzystaniem tego, co leży od lat i czeka na swój moment... Co nie powstrzymało mnie od zakupienia 1kg wełny owczej w Nowym Targu. Miałam kupic tylko 20 dkg ale tam sprzedają na kilogramy. No i teraz mam kolejną siatę wełny :) Nie obrobię tego tak szybko :(
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super to wygląda! Czy osoba początkująca da radę zrobić taki komin? Na razie umiem prawe i lewe i nimi na przemian bym sobie dziergala. Możesz podać szerokość tego komina? Pozdrawiam :) Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że komin się podoba. Myślę, że osoba początkująca dałaby radę taki zrobić (jeśli nie na okrągło to w rzędach i potem zszyć). Komin ma na dole ok. 100 cm w obwodzie i zwęża się stopniowo do 60 cm. Szczegółowy opis wykonania można znaleźć pod tym linkiem (na stronie 15): http://centrumwloczek.pl/pdf/bafpol-robotki_dla_kazdego_2015-2016.pdf

    OdpowiedzUsuń