sobota, 24 maja 2014

Trzeci Letni Wieczór...

... powstawał bez presji czasu w ostatni weekend, po prostu dla rozluźnienia i odpoczynku. Projekt jest mi już znany, więc oczka leciały szybciutko. Cieniowana włóczka pomagała uniknąć monotonii.








W ciągu ostatnich tygodni zrobiłam kilka chust, opartych na tym projekcie. Choć robione podobnie, to każda jest inna. Już tak mam, że lubię zmiany. Nie jest to zbyt wygodne, bo przez to nie da się bezmyślnie dziergać, a czasem by się chciało... :)

Turkusowo - biały Soir d'Ete swą formą i rozłożeniem motywów najbardziej podobny jest do czerwonej chusty (zobacz  TU). Jego wymiary to 180 cm x 65 cm.






Włóczka ANGORA GOLD BD Alize (niecały jeden motek)
druty 3,5 mm





2 komentarze:

  1. Niezwykle ciekawej barwy. Podoba mi się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, takie wdzięczne rozłożenie kolorów - po prostu moje barwy
    już bym go widziała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń