piątek, 28 listopada 2014

Moja musztarda...

... nie przypomina musztardy, ale wykonałam ją na podstawie musztardowej czapki, którą dla przypomnienia można zobaczyć TU.






Co więcej, postanowiłam udostępnić Wam opis wykonania czapki za free. Wzór dostępny jest na ravelry - TUTAJ, w języku polskim. Jest to mój pierwszy publikowany wzór i sporo czasu nad nim spędziłam. Mam nadzieję, że nie ma w nim błędów i że wszystko jest czytelne.

Będzie mi bardzo miło jeśli zrobicie swoje wersje tej czapeczki i podłączycie się ze zdjęciami do mojego projektu na ravelry. W razie jakiś wątpliwości piszcie, a ja postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytania.






Ta wersja różni się od pierwowzoru wysokością ściągacza, poza tym nic się nie zmieniło. Włóczka jest cudnie miękka, dlatego czapkę nosi się z prawdziwą przyjemnością.


Włóczka MERINO EXTRA FINE Drops (przerabiana podwójnie),
druty 7 mm (warkocze) i 4,5 mm (ściągacz)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz