środa, 14 listopada 2012

Alpaka z Norwegii...

... ma już jedenaście miesięcy. Powstała z inspiracji TYM modelem. Dokładnie jedenaście miesięcy temu kupiłam włóczkę Nepal (skład: 35% alpaki i 65% wełny), obmyśliłam cały projekt swetra i rozpoczęłam dzierganie. Niecały miesiąc później sweter był gotowy (aż cały miesiąc, bo po drodze były Święta, Sylwester, kilka czapek...)





Włóczka NEPAL Drops, druty 6 mm


Niektórzy producenci swetrów traktują wzory norweskie (czy też żakardowe) jako część materiału, który tnie się bez opamiętania, by uszyć odpowiedni rozmiar swetra, a nie jako jego integralną część. Dlatego w fazie obmyślania projektu postanowiłam sobie, że moje wzory będą dokładnie dopasowane do ilości oczek, co w sumie nie jest aż tak trudne, gdy przerabia się przody razem z tyłem i rękawami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz