sobota, 22 lipca 2023

Będzie testowanie...

 ... nowego projektu.

Aż trudno uwierzyć, że minęło już prawie 4 miesiące od momentu, kiedy pierwszy raz wspomniałam o tym na blogu (TUTAJ - klik). Różne zawirowania zawodowe znacznie spowolniły proces powstawania wzoru. Do tego nie wszystko mi wychodziło tak jak sobie początkowo wyobrażałam i pierwszą wersję musiałam spruć prawie w całości. Potem gotowy prototyp znów nie do końca mi się spodobał (t.zn. ładny jest, ale to nie "to"). Później zabrakło mi włóczki, a na koniec utknęłam w domowym remoncie... 

Dużo było z tym moim projektowaniem perypetii, ale w końcu udało mi się stworzyć coś, co będę nosić z przyjemnością.



Sweter wydziergany został z włóczki Belle DROPS na drutach 3,5 mm od góry, częściowo w rzędach i częściowo w okrążeniach. Bazą dla tego projektu były wzory "Let it Looze" oraz "Open to warm", ale rzecz jasna ta odsłona różni się od nich zarówno ściegiem, jak i fasonem (choć tylko trochę).


Przede wszystkim sweter ten został wykonany z cieńszej włóczki. Jest trochę węższy w obwodzie i ma prosty kształt, zwieńczony dużą redukcją oczek tuż nad dolną plisą po to, by nie odstawać zbytnio od sylwetki, a wręcz lekko zawijać się na biodrach.



Kolejną różnicą są szersze rękawy, które mocno zwężają się przy dolnym brzegu. 


Fason ten jest bardzo wygodny w noszeniu i pomaga ukryć to, czego może nie chcemy eksponować w naszej sylwetce. Kolejną różnicą jest ażur, który dodaje przewiewności i mam wrażenie, że czyni ten sweter bardziej kobiecym.


I co myślicie? 

A może macie ochotę wydziergać taki sweter? 

Jeśli tak, to można dołączyć do grona osób testujących. Wszystkie informacje znajdziecie w zakładce TESTOWANIE - AKTUALNE INFORMACJE.



5 komentarzy:

  1. Uprzejmie informuję, że wchodzę w to, w ciemno 😌
    Sweterek jest przeuroczy i bardzo, bardzo kobiecy! 😁
    Pozdrawiam serdecznie 😆

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Ten sweter jest po prostu cuuuudny!!!! Wszystko mi się w nim podoba - i fason, i dekolt, i wzorek, i rękawy! Czekam na wzór i jak tylko się pojawi, od razu kupuję, bo muszę mieć taki właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jest jeszcze. Miejsce to to tez chce 😁 akurat mam bawelne na ktora. Nie. Mamm pomyslu, email juz poszedl 😁

    OdpowiedzUsuń