poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Breath of Spring...

... jest już gotowy i dostępny pod TYM linkiem. Wraz z nadejściem kalendarzowej wiosny zaczęłam pragnąć wiosennych dziergawek. Stało się to motorem do działania, w efekcie którego powstała TA chusta.

Opis wykonania został już opracowany i przetestowany w tempie ekspresowym przez niezawodne Dziewiarki. TUTAJ możecie zobaczyć ich pracę. Bardzo Wam: Elu, Olu, Małgosiu, Bożenko dziękuję.

Ja również wykonałam jeszcze jedną wersję. Do jej wykonania wykorzystałam 1 motek Merino Lace z firmy Lana Grossa. W 50 g motku było 400 m włóczki. Uznałam, że na tę ażurową chustę ta ilość wystarczy. I tak było.


Chusto-szaliczek ma mniejszy rozmiar niż oryginał (220 cm x 45 cm). Zużyłam ok. 42 g włóczki.





Włóczka MERINO LACE Lana Grossa (50g / 400m; 100% merino),
druty 4 mm


W opisie zamieszczone zostały wskazówki na temat modyfikowania rozmiaru oraz kontroli zużycia włóczki. To oznacza, że można samodzielnie zdecydować o wielkości dzianiny i do wykonania takiej chusty można użyć dowolnej włóczki (sugeruję naturalny skład i grubość Lace, Fingering lub Sport).

Opis wykonania jest dostępny na Ravelry i od dziś do północy 11 kwietnia br. (sobota) czasu warszawskiego można nabyć go w obniżonej o 30% cenie bez konieczności wpisywania kodu. Rabat naliczy się sam w koszyku.

Dodatkowo wszystkie moje pozostałe wzory będą dostępne w obniżonej o 20% cenie również od dziś do północy 11 kwietnia br.  Rabat będzie naliczony po wpisaniu kodu: STAYATHOME

Obie promocje niestety nie mogą być ze sobą połączone, więc jeśli chcesz dokonać zakupu na tę chustę plus inny mój projekt, to pamiętaj, by Breath of Spring "włożyć" do osobnego koszyka.

Przyjemnego dziergania!

9 komentarzy:

  1. Reniu, bardzo Ci dziękuję za zaufanie i bardzo się cieszę, że mogłam pomóc. To jest bardzo przyjemna w dzierganiu chusta, poza tym, że bardzo piękna. Ta Twoja dzisiejsza podoba mi się jeszcze bardziej, niż poprzednia, chyba przez to, że cienka nitka uczyniła ją niezwykle zwiewną, delikatną. Jest urocza :)
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna różowa mgiełka. Takie cudo może zastąpić biżuterię 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, wszystkie wersje są śliczne :0)
    Wy już skończyłyście, a ja w lesie z moim projektem ;0p
    Pozdrawiam cieplutko Reniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu Testerek i swoim dziękuję.
      Wszystko w swoim czasie Moniko, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dziękuję za współpracę, do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń