czwartek, 5 kwietnia 2018

Zachustowana...

... jestem w ostatnim czasie na maksa. Najpierw narzuciłam oczka na jedną z chust, upatrzonych na ravelry (niedługo ją skończę i pokażę). W międzyczasie zaczęłam wprowadzać poprawki do mojej własnej Clivii, co mnie poniekąd zmusiło do wykonania kolejnej wersji testowej. Potem idąc za ciosem od razu chciałam rozpisać wzór do Clivii II, co stało się przyczyną wydziergania kolejnych 3 chust... (jedną z nich pokazałam w poprzednim wpisie). A jeszcze w kolejce czeka włóczka koleżanki od "3 worków włóczki"... No cóż. Dużo się dzieje, ale to dobrze, bo lubię mieć zajęte ręce.

Dziś pokażę Wam kolejną testową odsłonę Clivii II. Tym razem z 7 pasami w panelu ażurowym. Moim zdaniem przy cieńszej włóczce lepiej zrobić więcej pasów, bo to się optycznie lepiej układa. Taki wariant też w opisie będzie, mam nadzieję, że już niebawem. 

Ta wersja ma rozmiar 195 cm długości i 75 cm szerokości. Waży ok. 230 g.

Włóczka ANDE Mondial (100% Alpaca Superfine, 5 motków 50g/120m),
druty 4 mm



5 komentarzy: