wtorek, 12 kwietnia 2016

Projekt: narzuta na łóżko - cz. 3

Nadal dziergam i trudno mi przestać! Codziennie powstaje przynajmniej jeden kwadrat, choć staram się zrobić ich więcej. Na chwilę obecną mam w sumie 21 kwadratów, z czego 8 pokazywałam poprzednio, a trzy są jeszcze niewyprane i pokażę je następnym razem.

Co ciekawe zaczęłam urządzać sypialnię bardziej pod tę narzutę. Zmieniłam firankę, zasłony oraz kilka dodatków takich jak  np. wazoniki i doniczki na storczyki. Coraz bardziej klaruje mi się wizja narzuty. Chciałabym wykorzystać mniej czerwonych włóczek i pójść bardziej w barwy łososiowe, dlatego w tym tygodniu wszystkie kwadraty dziergałam z tych kolorów. Dzięki temu, niestety, już teraz wiem, że zabraknie mi odpowiednich włóczek i będę musiała wplątać więcej czerwieni. Myślałam też o jasnych beżach, ale trudno jest dobierać kolory przez internet, być może znajdę coś w stacjonarnej pasmanterii. Tak więc pomimo różnych pomysłów i działań, nadal nie wiem co ostatecznie z tego wyjdzie i to jest bardzo ciekawe i inspirujące do dalszego działania.

Nowe, wyprane kwadraty prezentują się następująco:












9 komentarzy:

  1. Świetne wzory :)
    Dzielnie dziergasz! A ja dzielnie kibicuję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej wciąga mnie Twoja wizja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstające kwadraty są piękne, jesteś bardzo dzielna. Ja również dzielnie Ci kibicuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. A serduszko cudowne! Jestem za serduszkami :-)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj!! To za chwilę będzie koniec:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIĘKI DZIEWCZYNY ZA WSPARCIE. POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe te kwadraty, super projekt. Ciężko mi będzie doczekać do końca narzuty.
    Mam do Pani pytanie. Robię sweter i korzystam z Pani instrukcji : Kształtowanie dekoltu za pomocą skróconych rzędów. Nieładnie wygląda plisa ( zrobiona z samych prawych oczek) przy tych 3 oczkach, po których zawija się oczko, trochę odstaje. Tak sobie myślę, czy ona się wyrówna np. po praniu. W Pani zielonym sweterku tego nie widzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Magdo, jeśli Pani może, to proszę zrobić zdjęcie i wysłać na mój adres e-mail (renaltowka@gmail.com), żebym zobaczyła w czym dokładnie jest problem.

      Usuń
  8. Bogate wzornictwo Reniu, narzutka będzie piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń