piątek, 27 lutego 2015

Dwustronna klawiatura...

...  powstała dla koleżanki - pianistki. Ta początkowo robocza nazwa przylgnęła do projektu, choć prawdę mówiąc motyw kolorystyczny nie odwzorowuje prawdziwej klawiatury, a nawet w światku dziewiarskim bardziej może się kojarzyć ze słynną "Inspirą".




Komin jest dwustronny. Uzyskałam taki efekt dzięki zastosowaniu metody Double Knitting.








Do komina dopasowana jest czapka i mitenki.










Całość jest kombinacją nitek pojedynczych i podwójnych. Powiem szczerze - włożyłam w ten projekt dużo serca, ale to była mozolna praca, wypełniona powolnym szukaniem najlepszych rozwiązań i zmaganiem się z nieużywaną do tej pory techniką. Przychodziły momenty zwątpienia i zmęczenia, ale udało mi się wytrwać i jestem bardzo zadowolona z efektu. Mam nadzieję, że koleżanka również :-)


Włóczka BIG MERINO Drops oraz ALASKA Drops,
druty 4,5 mm (w powiększonym dżerseju, podwójna nitka)
oraz 3,5 mm (w klawiaturze)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz