środa, 26 lutego 2014

Komplet ze złotą nitką...

... powstał dla mojej koleżanki, która kiedyś kupiła sobie zawijasty komin w kolorze beżowym ze złotą nitką, obecnie bardzo przez nią lubiany i teraz chciała do niego dopasować beret i mitenki. W jednej z przemyskich pasmanterii dobrała pasujący odcień włóczki oraz złotą nić, z których potem ja stworzyłam ten komplet.




Pierwszy raz robiłam taki beret, nie obyło się bez prucia... No cóż, nie znam innej metody na zbieranie doświadczenia w tworzeniu :)










Nie zrobiłam zdjęcia komina, ale w całości składał się on ze ściegu patentowego (t.zw. angielskiego ściągacza) i właśnie ten ścieg zastosowałam w berecie. Na zbliżeniu widać też złotą nić.




Włóczka GALLA Gazzal,
druty 4 mm





1 komentarz:

  1. Renatko!Jesteś wielka, wspaniały udzierg,pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń