niedziela, 22 grudnia 2019

Reniu, mam czapkę...

... i ona jest trochę ciasna. Czy dałabyś radę zrobić coś podobnego, tylko luźniej? To pytanie zadała mi tydzień temu znajoma. Obiecałam, że przejrzę moje zapasy i jeśli znajdę odpowiednią włóczkę, to oczywiście taką czapkę jej wydziergam.

Kupna czapka była zrobiona z trzech skręconych ze sobą nitek, które dały efekt melanżu. Szczęśliwie miałam w domu zapas błękitu i granatu, które zostały mi po innych robótkach, więc mogłam złączyć je ze sobą i uzyskać taki efekt, o jaki koleżance chodziło.

Czapka była dziergana na okrągło i w taki sposób, by można ją było potem nosić na dowolnej stronie.



Włóczka MERINO BABY Drops (połączone ze sobą 4 nitki - 2 błękitne i 2 granatowe) 
oraz KIDDY'S MOHAIR Ispe,
druty 4,5 mm oraz 4 mm (ściągacz)



4 komentarze:

  1. Fajnie jest ludzi uszczęśliwić małymi rzeczami❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo wiadomo, że Renia wszystko potrafi. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie strony świetne sie prezentują, no i fajny melanż wyszedł, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć taką znajomą, która potrafi i zawsze chętnie spełnia prośby :0)
    Serdeczności Reniu :0)

    OdpowiedzUsuń