niedziela, 3 marca 2019

Nabieram sił...

... choć ból jest jeszcze świeży... Stało się to nagle, zaledwie 6 dni temu. Moja mama dostała rozległego wylewu, a po dwóch dniach zmarła. To były najtrudniejsze chwile mojego życia, ale przetrwałam je dzięki Panu Bogu, rodzinie i przyjaciołom.

Mama miała duszę artystki, uwielbiała wszelkie prace ręczne, a kiedyś dużo szyła. To ona nauczyła mnie szydełkowania i podstaw robótek na drutach. Była wierną nosicielką moich dziergawek i rozumiała moją miłość do włóczek.

Mieszkałyśmy pod jednym dachem, widziałyśmy się codziennie... Teraz będzie mi jej bardzo brakować... Ale nabieram sił... z każdym dniem coraz więcej...


20 komentarzy:

  1. Tak nagłe odejście bliskiej osoby sprawia nam ogromny ból współczuję i życzę dużo sily do przetrwania trudnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę przyjąć wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję, bardzo smutna wiadomość [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłam wyrazy ogromnego współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. To, co Pani przeżywa, jest bardzo trudne. Serdecznie współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kondolencje. To trudne, kiedy tracimy kogoś bliskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuwam,modlę się, ściskam, i życzę przypływu nowych sił...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mi przykro. Łączę się w żalu i wspieram Cię sercem i myślą.
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, bardzo bardzo mi przykro. Wyrazy współczucia... Myślami jestem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu, serdecznie Ci współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromna strata, nie do wypełnienia, współczuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi przykro:( dla Mamy najwazniejsze, ze juz nie cierpi:( pozostal smutek bliskich i pustka... mialas szczescie majac taka Kochana Mame i bedac z nia blisko! czas przyniesie Ci spokoj i akceptacje nieuchronnego... trzymaj sie cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu przytulam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, jesteśmy z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przayjmij głębokie wyrazy współczucia😢
    Trudne dni przed Tobą, ale przyjdzie dzień kiedy słońce ogrzeje łzy tęsknoty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyrazy współczucia. Ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromne wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń