piątek, 11 stycznia 2013

Sweterek Matematyczny...

... wymyśliłam jako alternatywę dla Muzycznego... no bo ile można? Nową właścicielką swetra jest 3 - letnia Maja, która zaprojektowała kolor tła dla cyferek, a także podjęła decyzję czy to mają być cyferki czy może literki... Kolory to ja już dobrałam, bo wstępnie wg projektu Mai wszystko miało być czerwono - różowe, a ja miałam sporo włóczki Oliwii w różnych kolorach, poza różowym...


Guziczki (choć tego nie widać) mają różne kolory i sa przyszyte w sekwencjach: zielony, niebieski, żółty.





Sweterek okazał się trochę za duży. Powiem nawet więcej: jest tuniką sięgającą prawie do kolan z dłuuugimi rękawami. Poszłam na całość :) Ale to nic. Rękawy można zagiąć, a sweterek będzie dobry jeszcze w przyszłym roku.


Włóczka MERINO EXCLUSIVE Yarn Art, na cyferki włóczka OLIWIA,
druty 3,5 mm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz