wtorek, 27 stycznia 2015

Hiszpańskie zielenie...

... ze szczyptą turkusu i niebieskich szarości królują w komplecie, którego już dwie takie same wersje zrobiłam rok temu (można je zobaczyć TU i TU).




Komplet zrobiłam z hiszpańskiej mieszanki wełny z akrylem i przyznam, że bardzo lubię tę włóczkę. Jest ona mięsista i ma soczyste kolory.

Wszystko dziergałam w okrążeniach, a w kominie (zawijanym "na raz") dodatkowo zastosowałam wzór dwustronnego warkocza, dzięki czemu przy zakładaniu nie trzeba szukać szwu, ani zastanawiać się, która strona jest prawa.






Czapka ma 24 cm długości, jest trochę mniejsza w obwodzie od poprzedniczek, co moim zdaniem wyszło jej na lepsze. Można ją nosić "na stojąco" albo ułożyć zgodnie z grawitacją :)










Rękawiczki, standardowo z jednym palcem, są dopełnieniem kompletu.






Na cały komplet poszło niecałe trzy motki włóczki.


Włóczka AZTECA Katia, druty:
3,5 mm (ściągacz w czapce) i 5,5 mm (czapka),
6 mm (komin), 5 mm (rękawiczki)




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet,świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle oglądam Twoje prace i podziwiam, ale teraz to już nie wytrzymałam;)... więc napiszę;) Bardzo ładny komplecik :) a kolory powaliły mnie z nóg;) Cudo:) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplecik, piękne kolorki :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet, a najbardziej podoba mi się czapa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny komplecik , a ten kolor.... bajeczka. Bardzo , ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, wspaniałe kolory. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń