środa, 10 lipca 2019

Trzeci...

... i zarazem ostatni z trzech szalików, które wykonałam dla mojej siostry Agnieszki.


Wszystkie one powstały z cienkich włóczek w oparciu o różne motywy mozaikowe. Pierwszy możecie zobaczyć TU, a drugi TU. Motyw trzeciego szalika wyszukała Aga i gdy go zobaczyłam, to mnie też zauroczył. Niby prosty zygzaczek, ale przy użyciu tak cienkiej włóczki dał ciekawy, strukturalny efekt. Bardzo mi się podoba i pewnie zastosuję go w innych formach. 

Szalik ma 14 cm szerokości i 126 długości. wykonany został z włóczki merino, więc jest delikatny w dotyku.



Włóczka BABY MERINO Drops (kol. 13 - 50 g i kol. 01 - 50 g),
druty 2,75 mm 

A tak wyglądają wspólnie:




12 komentarzy:

  1. Piękny! Niby prosty, a efekt bardzo ładny. Podobnie jak czerwony wydaje się, że może być zarówno damski, jak i męski. Można tylko bawić się kolorami. No i ma niezaprzeczalną zaletę - nie zwija się w rulon, nie naciąga jak sznurek, przez cały czas użytkowania zachowuje kształt i rozmiar. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny! Super zygzak a jeszcze przy tym zestawie kolorów to już pełen szyk i elegancja:)
    Siostra już nie zmarznie ale czas najwyższy pomyśleć o sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy są świetne. Próbuję wybrać ten, który najbardziej mi się podoba i ciężko mi się zdecydować. Jednak patrząc na ostatni widzę go na mężu i jak tylko znajdę tutaj odpowiednią włóczkę, to na pewno stanie się właścicielem tego pięknego szala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wzorek jest uniwersalny. Dodatkowo dzierga się go też bardzo przyjemnie.

      Usuń
  4. Wszystkie trzy prze-śli-czne :) I już w moim posiadaniu. Ostatni przywieziony osobiście Z Przemyśla przez Renię, do mnie do Zielonej Góry :) Dwa poprzednie przywiózł nasz tata :) Teraz trzy szaliczki będą leżeć w korytarzu na półeczce i czekać na chłodniejsze dni. I cieszyć me oczęta :) Mój kilkuletni czarny płaszcz z wyłogami w szafie czeka. Brakuje tylko jego krótszej wersji do spodni czyli czarnej kurtki z wyłogami. Powyższe trzy szaliki będą się na nich ślicznie prezentować. A ja tutaj piszę i piszę i bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że Ci się tak podobają to dla mnie najlepsze podziękowanie.

      Usuń
  5. wszystkie trzy piękne, a każdy inny, fiu fiu :) ta Twoja siostra ma z Tobą dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Wszystkie trzy szaliczki są urocze, Reniu :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń