środa, 22 maja 2019

Zrealizowałam plan...

... wykonania jeszcze jednej, póki co ostatniej już wersji Maggie's Shawl. To nieprawdopodobne jak czas szybko płynie. Minęły prawie dwa miesiące od momentu, kiedy Wam o tym pisałam (klik), a przecież już szłam do tych włóczek... :)
Prawda jest taka, że po drodze zaprzątnęłam sobie głowę innymi, nowymi i może przez to ciekawszymi projektami, a ta chusta poszła w odstawkę na "później", czyli teraz.

Chusta jest typowo zimowa, obszerna, dość gruba oraz ciepła i w 100% naturalna, ponieważ została wykonana z wełny owczej i alpaki.



Tak jak poprzednio trochę pokombinowałam, by zużyć zapasy, chociaż nie uniknęłam też zakupów. Podam parametry, bo może ktoś będzie zainteresowany taką wersją. Chusta ma wymiary: 240 cm długości i 82 cm szerokości. Zużyłam niecałe 3 motki włóczki Alpaca Drops na warkocze, niecałe 6 motków włóczki Alaska Drops na panele ściegu francuskiego i po pół motka Alpaki i Limy Drops na pas pomiędzy warkoczami. Tu właśnie była kombinacja z obawy przed brakiem włóczki na wykończenie. Myślę, że 7 motków Alaski by wystarczyło na wersję bez kombinacji.



Wzór na chustę jest dostępny do kupienia na Ravelry i od dziś do północy 26 maja będzie on tańszy o 40%. Rabat naliczy się po wpisaniu kodu: DZIERGAWKI.

Włóczka ALASKA Drops (kol. 12), 
ALPACA Drops (przerabiana podwójną nitką - kol. 9021) oraz
połączone ze sobą ALPACA (kol. 5575) i LIMA Drops (kol. 9016),
druty 7 mm


5 komentarzy:

  1. Plan zrealizowałaś w 200%. Chusta piękna no i zapasy się zmniejszają. A swoją drogą to świetnie dobrałaś kolory bo środkowy pas wcale się nie różni od całości chociaż włóczki są różne. Błękitne warkocze pięknie prezentują się na granacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :)
    Mój stary blog niestety nie daje się już obsługiwać... czy mogę prosić o polubienie nowego? Serdecznie zapraszam.Dorota https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń