środa, 20 stycznia 2016

Mega komplet II...

... ale tym razem bez szalika powstał dla 6 - letniej siostrzyczki Neli, właścicielki pierwowzoru (który można zobaczyć TUTAJ). Komplet ten składa się z czapki, golfika i rękawiczek.




Komplet ten wykonałam z włóczki testowej od Bafpolu. Otrzymałam całe pół kilo Cashmiry i wcześniej zrobiłam z niej chustę Kliwię (zobacz TU). Teraz nadarzyła się okazja, by resztę wykorzystać na elementy grzewcze dla małej Mai. Idealnie mi się tu wpasowała też resztka Cashmiry, kupiona przed laty w ciemniejszym, jagodowym kolorze. Niestety nie miałam jej wystarczająco dużo i rękawiczki są już jednokolorowe.






Golfik był robiony od góry najpierw prosto, ale u podstawy rozszerza się. Fason jest stworzony z myślą o zakładaniu pod kurtkę, ale na upartego można golfik założyć także na wierzch.




Pompon w czapce jest dwukolorowy. Wyszło to trochę przypadkiem, ponieważ zabrakło ciemniejszej włóczki, ale prawdę mówiąc efekt podoba mi się. Nauszniki wykonałam rzędami skróconymi.




Całość waży niecałe 400 g, komplet wyszedł gruby i ciepły.




Włóczka CASHMIRA Alize (przerabiana potrójną włóczką),
druty 5 mm



7 komentarzy:

  1. Świetny komplet i bardzo ciepły.
    Fajnie współpracuje się z Bafpolem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu - komplet jest rewelacyjny! Zastanawiam się, czy nie "machnąć" takiej czapki dla mojej Jadzi - te nauszniki są świetne! A rzędy skrócone opanowałam jako-tako, więc powinnam sobie poradzić.
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię,że polubił,bo komplet jest bardzo fajny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię,że polubił,bo komplet jest bardzo fajny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik. Ale zdecydowanie wolę dziergać jedną niktą, a tu aż z trzech:)

    OdpowiedzUsuń