czwartek, 28 lutego 2013

Pół Polski, jeden sweter i dwie skarpetki...

... to bardzo streszczony opis tego gdzie byłam w zeszłym tygodniu i jaki jest w związku z tym stan udziergów. Ferie zimowe w tym roku na podkarpaciu wypadły dość późno, ale były fantastyczne...

Wracając do udziergów to wkońcu udało się zrobić jakieś zdjęcia.

Sweter z raglanowymi rękawami, oczywiście wydziergałam od góry. Jest bardzo dopasowany, a guziki analogicznie nawiązują do ściegu szachownicy.



Miałam przez moment wątpliwości czy nie zrobiłam dziurek za gęsto, ale sama świadomość, że jedynym rozwiązaniem na inne ich rozmieszczenie byłoby prucie spowodowała, że zmieniłam zdanie.


Włóczka MERINO EXCLUSIVE Yarn Art, druty 4 mm


Z braku innej włóczki pod ręką również granatowy mieszaniec wełny i akrylu został użyty do wydziergania skarpet, oczywiście od palców.




Urozmaiceniem jest ścieg szachownicy, nawiązujący do swetra. Pozstanowiłam też poeksperymentować z włóczką stretchową i wrobiłam ją w końcowy ściągacz. Może dzięki temu cholewy będą dłużej przylegać do łydek.

Włóczka MERINO EXCLUSIVE Yarn Art z dodatkiem
DIVY STRETCH Alize (w górnej części ściągacza),
druty 4 mm






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz