wtorek, 9 stycznia 2018

Entrelac w niebieskościach...

... powstał poza planem. 


Niecały miesiąc temu, gdy już skończyłam dziergać bordowe swetroponcho, zapragnęłam zrobić sobie zimowy sweter z wzorami norweskimi (miał być podobny do TEGO). Oczywiście w pierwszej kolejności chciałam użyć włóczek z zapasów, więc przerobiłam kilka próbek, ale niestety efekt nie był taki, jakiego oczekiwałam. Zanurkowałam w internetowej e-dziewiarce i tam dopadła mnie promocja na motki, które nijak się miały do moich planów swetrowych. Uległam tej promocji, o czym możecie przeczytać TUTAJ, rezygnując z norweskiego swetra i absolutnie tego nie żałuję. 

W trakcie oczekiwania na zamówioną włóczkę nie mogłam siedzieć bezczynnie, więc wyciągnęłam z zapasów niebieskiego Big Delighta i postanowiłam zrobić chustę entrelacową na wzór poprzedniej (TEJ). To była robótka "międzyczasowa", dziergana przy okazji, nie wymagająca skupienia.



Rzut oka na lewą stronę.


Chusta jest duża i ciepła. W sam raz do zamotania. Jej wymiary to 200 cm x 85 cm.


Włóczka BIG DELIGHT Drops (kol. 12 - ok. 280 g),
druty 5 mm


24 komentarze:

  1. Chusta przepiękna! Naprawdę wspaniała! Nie mogę oderwać od niej oczu. Po prostu marzenie. Świetne wykonanie, wzór, kolory. Sama niestety nie potrafię dziergać takich cudów na drutach. Wzdycham z zachwytu. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Entrelac zawsze się obroni, to taki atrakcyjny wzór. Nie robiłam go jeszcze z Big Delight, zawsze z cieńszej wersji włóczki. Jednak z tego co widzę, to z grubszej włóczki jest jeszcze fajniejszy. Bardzo ładna chusta:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam grubszą włóczkę, bo szybciej efekt widać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękna chusta:) Ten wzór w każdym wydaniu mi się podoba nawet widziałam płaszczyk entrelakiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) znowu jestem zachwycona Twoją pracą....obiecuję sobie, że przy pierwszej promocyjnej cenie kupię włóczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Cię martwić, ale właśnie jest kolejna promocja... 20% na wszystko w e-dziewiace :-)

      Usuń
  5. Weszłam na e-dziewiarkę i odpadłam... Jakie piękne włóczki. Cuudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... I tak właśnie przez lata nazbierałam 10 pudeł zapasów...

      Usuń
    2. No i foch:)). Bo zazdroszczę zapasów.

      Usuń
  6. Mam pytanie głupie od razu mówię: ta włóczka to tak "sama" układa się kolorami czy trzeba coś kombinować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama. Nic nie trzeba kombinować. A co do zapasów to może z jednej strony jest fajnie, bo ma się w domu podręczną pasmanterię, ale z drugiej strony sporo tam włóczek, z których niewiadomo co zrobić.

      Usuń
  7. Oj piękna chusta Reniu!!! Cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle mam planów a tu taka piękna inspiracja! Robiłam już entrelaca ale z innego odcienia Big Delight. Mam w zapasach cienką wersję więc może się pokuszę? Pozdrawiam. Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Entrelac to taka przyjemna w dzierganiu forma.

      Usuń