sobota, 9 grudnia 2017

Ciasto malinowe...

... taką nazwę nosi kolor włóczki, z której zrobiłam nową chustę.


Chustę wydziergałam metodą Entrelac (według wskazówek STĄD). Bardzo mi się ta technika podoba, ponieważ w ciekawy sposób eksponuje kolorystykę cieniowanych włóczek.





Chusta tuż po zdjęciu z drutów była gruba, mięsista i niezbyt duża, ale po namoczeniu w Eucalanie i leżakowaniu w pozycji przyszpilowanej nabrała rozmiaru, a oczka się wyrównały i odpowiednio naciągnęły. Obecny rozmiar to 90 cm x 210 cm.

Włóczka BIG DELIGHT Drops (kol. 14 - 300 g),
druty 5 mm

10 komentarzy:

  1. Włóczka ma piękne jesienne kolory i pięknie się układa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta i cieplutkie kolorki. Fajnie, ze jest podany link do opisu, bo ja nabrałam ochoty na taką. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Dzierganie kolorowego entrelaca to sama przyjemność. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dzień dobry,
    moje pytanie może i głupie, ale je zadam::). Ta włóczka jest cieniowana. I czy Pani "coś" specjalnego robiła, by tak pięknie kwadraciki (prostokąciki) poukładały się? Czy wyszło tak po prostu samo?
    pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ta włóczka jest cieniowana i nie robiłam nic specjalnego. Kolory ułożyły się "z motka". To co widać wynika z "entrelaca".

      Usuń
  4. ENterlaca muszę się nauczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta i kolory takie optymistyczne, w sam raz na te krótkie ciemne dni

    OdpowiedzUsuń