niedziela, 19 listopada 2017

Jakoś tak...

... wychodzi, że ostatnio powtarzam się z projektami. Poprzednio był Koc nr 3, a teraz pokażę Wam trzecią odsłonę chusty Yes Yes. Wzór jest darmowy i można go pobrać z Ravelry

Nie planowałam tej chusty. Po prostu jedną z poprzednich wersji nosi moja mama (zobacz ją TUTAJ) i jedna z jej koleżanek poprosiła mnie o podobną. Z braku czasu i odpowiedniej włóczki początkowo odmówiłam realizacji zamówienia, ale w końcu uległam prośbom. Tym bardziej, że kolorystyka nie była aż tak bardzo istotna, a przeszukując zapasy natrafiłam na zalegające i jednocześnie pasujące do tego projektu kłębki. Nie miałam wystarczającej ilości, więc mieszałam ze sobą trzy różne kolorystyki. Wyszło coś barwnego i oryginalnego.








Włóczka bliżej nieznana, ale na pewno z rodziny ANGORA Alize
oraz DIAMENT Opus Natura,
szydełko 4,5 mm





7 komentarzy:

  1. często tak jest, że jak nam się coś spodoba to powtarzamy projekt ja tez mam taką chustę którą powtarzałam w wielu kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o wiele łatwiej dzierga się powtarzany projekt. Wtedy już wiadomo co i jak :)

      Usuń
  2. Ważne, że pięknie wygląda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam zupełnie nie przeszkadza, że pokazujesz ten sam wzór. Nawet, prawdę mówiąc, nie zorientowałabym się, bo chusty za każdym razem wychodzą inne :) Ta jest świetna!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń