wtorek, 21 marca 2017

Projekt: pled - część 5

Powoli zbliżam się do końca. Z moich obliczeń wynika, że w przyszłym tygodniu powinien być finał. Dzierganie pledu tak mnie wciągnęło, że inne robótki zeszły na plan dalszy, ale to nic. Na pewno do nich wrócę.

W poprzedniej części pokazałam kwadraty z resztek turkusów oraz zapowiadałam szarości. I rzeczywiście przez ostatni tydzień udało mi się wydziergać 3 kwadraty w jasnym odcieniu tego koloru oraz 2 w ciemniejszym. Dodatkowo, co było zaskoczeniem dla mnie samej, w pudłach z zapasami znalazłam też 2 motki w kolorze petrolowym, który fajnie się komponuje z resztą kolorów. Z tych 2 motków zrobiłam dwa kwadraty, z których jeden zastąpi wydziergany w drugiej części, nietrafiony kolorystycznie kwadrat nr 4. Reasumując: mam do pokazania 7 nowych kwadratów, a do sześciu z nich instrukcję wykonania znajdziecie pod TYM linkiem.


Kwadrat nr 14

Kwadrat nr 15

Kwadrat nr 16
Włóczka LANAGOLD FINE Alize (kol. 21)
przerabiana podwójną nitką


Kwadrat nr 17

Kwadrat nr 4 (poprawiony)
Włóczka LANAGOLD FINE Alize (kol. 586)
przerabiana podwójną nitką


Kwadrat nr 18


Kwadrat nr 19
Włóczka z Kauflandu (przerabiana podwójną nitką)


12 komentarzy:

  1. Już czekam na finał, bo zapowiada się rewelacyjnie:) Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się już nie mogę doczekać finału. Dziergam najszybciej jak się da. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kolor petrolowy ? Hm. Nie wiedziałam, że taki istnieje. Czegoś się dzisiaj nauczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super pled! Ale tak sobie myślę, że trochę popracujesz nad łączeniem tych kwadratów:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już wprawę w łączeniu. W poprzedniej narzucie było ponad 50 kwadratów, a tu będzie tylko 24, więc nie powinno być źle. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Reniu - czekam z niecierpliwością na finał :) I ogromnie podziwiam Twoją wytrwałość w dążeniu do celu :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu idziesz jak burza! Niesamowite tempo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula, choć teraz tempo mi spadło. Ostatnie kwadraty okazują się sprawiać najwięcej problemów, ale robię wszystko by już dziś skończyć ostatni element.

      Usuń
  6. Piękne te Twoje kwadraty :)Tępo masz niesamowite. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też się już nie mogę doczekać. Właśnie dziergam ostatni kwadrat :)

      Usuń