wtorek, 19 kwietnia 2016

Projekt: narzuta na łóżko - część 5.

Z radością mogę ogłosić, że zeszłotygodniowy kryzys został zażegnany. Już jestem w posiadaniu nowych włóczek, które uzupełnią kolorystycznie moją narzutę. W ostatnich dniach, podczas gdy czekałam na przesyłkę, tempo pracy twórczej znacznie wzrosło, bo w napięciu i oczekiwaniu moje ręce szybciej się ruszają. Dlatego dziś mogę Wam pokazać 7 nowych czerwonych kwadratów:











Nowe włóczki kolorystyką nawiązują do koloru łososiowego i pokażę je w następnej części. A teraz już tak na koniec mała zajawka całości...



7 komentarzy:

  1. Spory kawał dobrej roboty za Tobą :D
    Świetnie Ci idzie!
    Czekam niecierpliwie na kwadraty z nowości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już teraz wygląda świetnie Reniu. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kawał pracy wykonałaś. Zapowiada się świetnie. Ciekawa jestem całości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem.Narzuta bedzie cuuuuuuuuudowna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! Trzymam cały czas za Ciebie kciuki :) I super, że są serduszka. Jestem ich fanką! ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuper!! Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń