czwartek, 18 września 2014

Szarak...

... powstał dla mojej dwuletniej bratanicy. Dziewczynka ślicznie wygląda w szarościach, więc sweterek też powstał w tym kolorze.




Jedynym bardziej kolorowym akcentem są guziczki - kotki i kwiatek - róża irlandzka.




Włóczka COTTON LIGHT Drops oraz BELLA BD Alize na kwiatek
druty 3,5 mm


Sweterek dziergałam metodą na C. Właściwie to na nim rozgryzałam tę metodę jeszcze w lipcu, ale wzięłam wtedy do pracy za duże druty i ostateczny wygląd oczek nie podobał mi się, więc sprułam tamtą wersję i zrobiłam nową. Skończyłam ją jeszcze w sierpniu i do dziś wstrzymywałam się z pokazaniem jej, bo miałam nadzieję, że uda się zrobić zdjęcia dziecka w sweterku. Jednak różne okoliczności temu przeszkadzają i nie chce mi się już dłużej czekać, więc wrzucam zdjęcia "na płasko".






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz