niedziela, 19 maja 2013

Otulacz na oko...

... stworzony został z włóczki, która pierwotnie miała nawiązać do jesiennych liści. Niewiadomo z jakiej przyczyny nie doczekała się wydziergania wtedy, gdy ją kupiłam (wrzesień 2011 r.). Prawdopodobnie straciłam do niej serce, bo kolory okazały się dla mnie niezbyt twarzowe (miałam blond pasma).
Parę dni temu włóczkę tę wraz z nowym pomysłem wrzuciłam znów na druty i całkiem spontanicznie, ledwo obliczywszy oczka początkowe wydziergałam ten oto otulacz. Robota była całkowicie improwizowana, "na t.zw. oko".



Komin w całości zrobiony jest z włóczki typu boucle w składzie 95% akrylu i 5% poliestru, jest mięciutki i delikatny, a dzięki luźnej strukturze ściegu jest dodatkowo lejący. Wymiary: 84 - 128 cm w obwodzie i 50 cm wysokości. 

Włóczka ASTRAGAN Opus, druty 9 mm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz